راهکارهایی برای شناخته شدن کسب و کار اینترنتی ونیز جذب و نگه داری مشتری

راهکارهایی برای شناخته شدن کسب و کار اینترنتی ونیز جذب و نگه داری مشتری

کسب وکار در فضای مجازی

کسب محبوبیت و شناخته شدن در  اینترنت نیازی ضروری برای بقای کسب و کارها در عصر دیجیتال است. با این حال این موضوع همچنان برای بسیاری از کسب و کار‌ها چالشی بزرگ محسوب می‌شود. در این مقاله چند راه‌کار ساده و کاربردی برای شناخته شدن کسب و کارتان در اینترنت را می‌خوانید.

۱. در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید ولی از آنها فقط برای فروش استفاده نکنید

 

 ۲.وبسایت حرفه‌ای بسازید

 

  ۳. وبلاگ‌ نویسی را شروع کنید و به صورت مستمر ادامه دهید

 

 ۴. کسب و کارتان را در فهرست‌های راهنمای آنلاین و سایر مراجع قرار دهید

 

۵. اخبار مربوط به کسب و کارتان را در وبسایت‌های خبری و اینترنت منتشر کنید

 

روش های شناسایی، جذب و نگه داری مشتری

 

۱. شناسایی مخاطب هدف

  خودتان و کسب‌و‌کارتان را تحلیل کنید

 نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها را بشناسید

 

۲. جذب مشتری‌های جدید

 برندسازی کنید

 از تکنیک‌های بازاریابی سنتی هم بهره ببرید

 از بازاریابی اینترنتی استفاده کنید

از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید

 

 ۳. نگه داری مشتری

 با مشتری در ارتباط باشید و راهی را برای گرفتن نظرات و بازخورها فراهم کنید

این اطلاعات و نظرات را جمع‌آوری و تحلیل و بررسی کنید و با توجه به آنها استراتژی خود را تغییر دهید یا بهبود ببخشد.

اطلاعاتی مفید برای مشتری فراهم کنید